donderdag 5 maart 2015

De boekenspeurtocht


Sinds januari ben ik Schoolschrijver op de Majellaschool in Hoogezand en ik ga er bijna elke week naar toe. Afgelopen maandag kwamen de kinderen naar mij toe,  in de bibliotheek, om een boekenspeurtocht te doen.
Eerst kwam groep 4/5, toen groep 6 en groep 7/8 als laatste. We moesten eerst natuurlijk wegwijs worden in de bibliotheek. Dus we keken vanaf het podium waar alles zich bevond.



Met hulp van Mandy en Dineke van de bibliotheek had ik opdrachten gemaakt, die allemaal verschillende dingen van boeken en de bibliotheek lieten zien.
Iedereen heeft echt ongelofelijk hard gewerkt. 

 




Ik ga de opdrachten bekijken, in elke klas is er een boek te winnen!



Martine Letterie

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook een stukje voor onze weblog geschreven hebt. Een echte schoolschrijver ben je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen